Dla czego nie widzę cen hurtowych?
Ceny hurtowe są dostępne po zalogowaniu się do systemu B2B.
Dla czego nie mogę złożyć zamówienia?
Składanie zamówień wymaga zalogowania się do systemu B2B.
Dla czego nie mogę zarejestrować się nie podając nr NIP?
System B2B przeznaczony jest jedynie dla aktywnych podmiotów gospodarczych. Nie prowadzimy sprzedaży dla osób indywidualnych. Podanie numeru NIP służy weryfikacji podmiotu.
Zarejestrowałem się, ale nie mogę się zalogować.
Proces rejestracji jest dwuetapowy. Pierwszy etap to rejestracja, w trakcie której podajecie Państwo niezbędne dane do stworzenia indywidualnego konta klienta. Etap drugi, to weryfikacja przesłanych danych przez nasze Biuro Obsługi Klienta. Po pozytywnej weryfikacji, na podany przez Państwa e-mail zostanie wysłany link aktywacyjny. Po jego kliknięciu zostaniecie poproszeni o ustalenie hasła do systemu B2B. Od tego momentu będzie można w pełni korzystać z B2B. Staramy się, aby weryfikacja przebiegła możliwie szybko, zazwyczaj w następnym dniu po rejestracji. Jeśli nie dostaniecie Państwo e-maila z linkiem aktywacyjnym do 48h od rejestracji prosimy o kontakt z naszym Biurem Odsługi Klienta.
Czy składając zamówienie mogę posługiwać się własnym numerem zamówienia?
Tak, służy do tego pole "Twój własny identyfikator zamówienia" w koszyku. Wpisany w tym polu numer zamówienia będzie widoczny na liście Twoich zamówień oraz może być wydrukowany na fakturze.
Czy mogę wczytać zamówienie z pliku?
Tak, nasz system umożliwia wczytanie zamówienia bezpośrednio z pliku w kilku popularnych formatach np. csv, spp, xml i innych. Można również wkleić listę produktów wraz z zamawianą ilością z dowolnego edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego lub innego programu. Można tego dokonać przechodząc do strony "Import koszyka".
Czy mogę zapisać fakturę zakupu do pliku?
Tak, faktury można zapisywać w formacie umożliwiającym import dokumentu do wielu popularnych systemów ERP, a także w formacie PDF. Możliwość zapisania faktury znajduje się na stronie "Faktury".
Nasza firma posiada kilka oddziałów. Czy oddziały mogą same składać zamówienia?
Tak, oddziały mogą niezależnie składać zamówienia, w tym celu należy założyć osobne subkonto dla każdego pracownika składającgo zamówienia.
- na stronie głównej B2B w zakładce "Subkonta" klikamy przycisk "Dodaj"
- wprowadzamy dane dla subkonta (nazwę, adres e-mail, nr telefonu)
- ustawiamy uprawnienia dla tworzonego subkonta. Jeśli pracownik ma mieć dostęp do złożonych zamówień oraz do wystawionych faktur należy wybrać je z listy w polu "Widoczne dokumenty dla subkonta"
- zapisujemu utworzone subkonto klikając w klawisz "Zapisz"
Utworzone subkonto pojawi się na liście subkont. Klikając ikonę "Edytuj" mamy możliwość ustawienia szczegółów, np. przypisać do subkonta domyślny adres wysyłkowy, czy ukryć ceny zakupu.