Palnik gazowy TURBO 360° gwint 7/16 (10mm)
Opis:
Palnik gazowy TURBO 360° z gwintem 7/16” (10mm) to narzędzie przeznaczone do zastosowań wymagających lokalnego nagrzewania z wysoką precyzją. Oferuje on możliwość pracy pod każdym kątem, co jest istotne przy lutowaniu, opalaniu, nagrzewaniu oraz podpalaniu. Urządzenie jest kompatybilne z dużymi butlami gazowymi, co zapewnia wydajne i długotrwałe użytkowanie. Wyposażony w system zapłonu piezo, palnik umożliwia łatwe zapalanie bez potrzeby zewnętrznego źródła ognia. Funkcje takie jak blokada spustu, blokada do pracy ciągłej i regulacja gazu pozwalają na bezpieczne i kontrolowane użytkowanie. AUTO START/STOP zapewnia łatwość obsługi, umożliwiając uruchamianie i zatrzymywanie palnika przy użyciu jednego przycisku.
Cechy:
- Zapłon PIEZO
- Blokada spustu
- Blokada do pracy ciągłej
- Regulacja gazu
- AUTO START/STOP
- Możliwość pracy pod kątem 360°
- Przyłącze na gwint 7/16" (10mm)
- Dysza turbo
Parametry:
Kod Produktu: JUN17
Maksymalna temperatura: 2800°C
Moc: 2,0kW
Gaz zasilający: propan lub MAPP
Zużycie gazu: 142g/h
Ciśnienie: 2,59MPa
Marka produktu: PRO-TECHNIK
Waga produktu: 0,633 kg
Jednostka miary: szt
Kod Kreskowy EAN13: 5903347002902
Zastosowanie:
Palnik gazowy TURBO 360° znajduje zastosowanie w pracach hydraulicznych i instalatorskich, umożliwiając lutowanie twarde rur miedzianych o średnicy do 32mm oraz lutowanie miękkie rur o średnicy do 100mm. Jest również przydatny do spawania. Dzięki wysokiej temperaturze i mocy, jest odpowiedni do prac w najtrudniej dostępnych miejscach.
Instrukcja użytkowania:
1. Podłącz palnik do butli z gazem propan lub MAPP, upewniając się, że gwint 7/16” (10mm) jest prawidłowo przyłączony i uszczelniony.
2. Odblokuj blokadę spustu, jeśli jest załączona.
3. Użyj zapłonu PIEZO do zapalenia palnika.
4. Reguluj płomień przy pomocy pokrętła regulacji gazu, aby dostosować go do potrzeb wykonywanej pracy.
5. Aby korzystać z funkcji pracy ciągłej, zablokuj palnik w pozycji włączonej.
6. Po zakończeniu pracy, upewnij się, że przycisk AUTO START/STOP jest zwolniony, co spowoduje wyłączenie palnika.
7. Odłącz palnik od butli gazowej.