Spodnie robocze do pasa URG-A 58 (XL) URGENT
Opis:
Spodnie robocze do pasa URGENT URG-A to wytrzymały model do codziennej pracy w warsztacie, na budowie i w serwisie. Materiał o składzie 80% poliester i 20% bawełna oraz gramatura 260 g/m2 zapewniają dobrą trwałość i stabilność wymiarową. W newralgicznych miejscach zastosowano wzmocnienia z tkaniny Oxford z powłoką PU: na kolanach i na kieszeniach, co ogranicza ryzyko przetarć i wydłuża żywotność produktu. Rozmiar 58 (XL) ułatwia dobór do sylwetki zgodnie z powszechnie stosowaną rozmiarówką. Spodnie URGENT zostały zaprojektowane jako praktyczne spodnie do pracy z wzmocnieniami, sprawdzające się przy intensywnym użytkowaniu.
Wymiary:
- Rozmiar: 58 (XL)
Cechy:
- Wytrzymały materiał roboczy: 80% poliester, 20% bawełna – połączenie odporności na zużycie z komfortem użytkowania.
- Gramatura 260 g/m2 – tkanina o uniwersalnej grubości do całorocznej pracy.
- Wzmocnienia Oxford + PU na kolanach i na kieszeniach – zwiększona odporność na przetarcia w najbardziej obciążonych strefach.
- Krój do pasa – kompatybilny z paskiem, łatwy do łączenia z bluzami, polarami i kurtkami roboczymi.
- Praktyczna rozmiarówka 58 (XL) – łatwiejszy dobór w zespołach i ujednolicenie zamówień.
- Solidny wybór marki URGENT – spójność serii z innymi elementami odzieży roboczej tej marki.
Parametry:
- Kod Produktu: SPRA58
- Rozmiar: 58 (XL)
- Marka: URGENT
- Waga produktu: 0,656 kg
- Jednostka miary: szt
- Skład materiału: 80% poliester, 20% bawełna
- Gramatura: 260 g/m2
- Wzmocnienia: Oxford + PU na kolanach i na kieszeniach
- Typ: spodnie robocze do pasa
- Seria/model: URG-A
Zastosowanie:
- Prace budowlane i wykończeniowe, montaż, serwis, naprawy i konserwacja.
- Warsztat, magazyn, transport i logistyka, prace instalacyjne.
- Zastosowania, w których spodnie narażone są na częste klękanie i intensywne użytkowanie kieszeni.
Praktyczne spodnie robocze URGENT URG-A łączą trwałość i funkcjonalność, stanowiąc ekonomiczne rozwiązanie do codziennej pracy. Wzmocnienia Oxford + PU i gramatura 260 g/m2 pomagają ograniczyć zużycie w strefach o największym obciążeniu, co przekłada się na dłuższą eksploatację.